Training en opleiding

Vanaf 29 oktober 2021 zijn we gestart met de training/opleiding:

 ”Alles over de E-bike”

 

M'n jarenlange ervaring in de fietsenbranche heb ik op "papier" gezet. Uiteindelijk is dit een flink boekwerk geworden!

Middels een presentatie breng ik de kennis over. Ook gaan we veel in de praktijk doen!

Ik begin bij de basis zodat het voor een ieder begrijpelijk is. 

Wat komt er voorbij?

  • Accu's
  • Motoren
  • Sensoren
  • Laders
  • Electrische systemen
  • Meten met de multimeter
  • Gelijkspanning
  • Wisselspanning
  • Serie/parallel schakelingen
  • Diagnose stellen
  • Klantgericht handelen
  • Bijverkoop

 

De eerste kandidaten zijn inmiddels feit!

 

 

Voor wie is deze training?

  • Werk je al in de fietsbranche en je hebt geen kennis van de elektrische fiets?
  • Of werk je met electrische fietsen en je wilt ff weer opgefrist worden?
  • Je hebt affiniteit met fietsen en je wilt graag met de basis beginnen?
  • Je bent je aan het orienteren en je vraagt je af of de fietsbranche wat voor je is?

In onze winkel/servicepunt hebben een speciale ruimte ingericht om je de kennis over te brengen! 

Er is ruimte voor maximaal 6 personen per keer. In een gemoedelijk/informele sfeer breng ik de kennis over! Alle vragen zijn welkom!

We wisselen de theorie met de praktijk af.

 

Hoe lang duurt de training?

De training is van 9.00u tot 16.00u

Koffie, thee, fris en een lunch staan voor je klaar! 

 

Wat zijn de kosten?

De kosten bedragen € 199,95 excl p.p (incl koffie,thee en lunch)

 

Aan het eind van de dag weet je een heeeeel stuk meer over de e-bike en onze branche!  Een stuk bewustwording die ik je ga meegeven!

Dus lijkt het je wat? Neem gerust contact met me op via het contactformulier.

Fietsgroet,

Eddy Pruis

 

Ervaringen van deelnemers:

 

Hannah:

Eind oktober hebben mijn collega’s en ik een E-bike training gevolgd bij Tweewielerservice Pruis in Vries.

Aan het begin van de training werd gevraagd welke kennis wij al hadden en wat we graag deze dag wilden leren. Onze antwoorden hierop heeft trainer Eddy meegenomen in de stof die wij die dag behandeld hebben.
Ik kon merken dat hij een man is met verstand van zaken. Hij heeft zich goed verdiept in alle ‘ins and outs’ en kan dit haast in Jip en Janneke taal aan je overbrengen.
Met een eigen gebouwde ‘elektrische fiets’ kan hij je haarfijn uitleggen hoe een elektrische fiets in elkaar zit en werkt.

Als ik nu een elektrische fiets met een fout aanneem zie ik niet meer een brei met draden waar ik zenuwachtig van word, maar een leuke uitdaging die ik ga oplossen.

 

Erik:

Ik heb afgelopen oktober de E-bike training van Tweewielerservice Pruis gevolgd. Samen met 4 andere collega’s hebben we een zeer leerzame dag gehad. Het mooie was dat de training op onze wensen afgestemd was. Onze groep van deelnemers wist al het een en ander van E-bikes. Hier heeft Eddy goed naar geluisterd en meegenomen in de training.

Ik heb veel geleerd door de heldere en duidelijke uitleg van Eddy.

Het heeft voor mij opgeleverd dat ik nu met vertrouwen een E-bike met een defect durf aan te nemen. In de trainingsdag heb ik namelijk geleerd om in logische stappen het probleem te tackelen!

Ook goed om te vermelden is dat we ook goed voorzien zijn van eten en drinken!

Al met al een zeer leerzame en leuke dag, die ik aan iedereen kan aanraden die wat wil leren over E-bikes!

 

Job:

Afgelopen november hebben wij een E-bike training gevolgd bij Tweewielerservice Pruis. De training werd gegeven door een zeer deskundige monteur. Hij heeft zijn ervaring gebundeld tot een leerzame training.

In de training zat veel interactie en werd ruimschoots de tijd genomen om vragen te beantwoorden.

Er zat een goede opbouw in de training. Van de basis tot gevorderd niveau. Trainingsmateriaal was keurig in orde. Van non intelligent systeem tot de nieuwste midden motoren. Overal hebben we uitleg over gehad.

Kortom, een leerzame dag.

 

Edzard:

Ik heb de stappen gevolgt die Eddy heeft uitgelegd. 

Heb daar door 3 storingen opgelost. 

Heb rustig de tijd genomen. 

Waar door we hopelijk nu weer een tevreden klant hebben. 

Eddy bedankt.